כהנא: "אם לא תהיה רפורמה זו מכה לדמוקרטיה"

    אסתי פלד 1 Comment on כהנא: "אם לא תהיה רפורמה זו מכה לדמוקרטיה"

    ח"כ מתן כהנא בשיחה עם 'קול חי': "אני רוצה רפורמה עמוקה ומשמעותית שתחזיר את האיזונים בין הרשויות. יש פה הזדמנות פז"

    מתן כהנא צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי), שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס למתווה הפשרה שעתיד היה להציג הנשיא הרצוג, טרם הוא הוצג: "קודם נראה מה המתווה ואז נחליט. אני רוצה רפורמה עמוקה ומשמעותית שתחזיר את האיזונים בין הרשויות. במתווה הקודם שהנשיא הציע אמרנו שזה בסיס מצוין לדיון. אני רוצה להאמין שהנשיא יביא מתווה שגם יגלה הבנה לצורך בשינוי וגם ישמור על הדברים החשובים".

    כהנא הדגיש כי "אם לא תהיה רפורמה משמעותית במערכת המשפט זה יהיה רע מאוד גם מבחינת הדמוקרטיה הישראלית. יש לפחות 64 מנדטים שרוצים מאוד רפורמה. יש פה הזדמנות פז. אני רוצה להחמיא ללוין ורוטמן שהצליחו להביא את עם ישראל להבנה שצריך רפורמה. אם לא תהיה רפורמה זו מכה לדמוקרטיה".

    עם זאת, הוסיף כהנא: "הרפורמה כמו שהיא עכשיו זה כמו חולה שמביאים לו קוקטייל של תרופות במינון הגבוה ביותר. הדבר החשוב שהנשיא אמר זה שאם מישהו מהצדדים ינצח המדינה תפסיד. אני רוצה להוסיף שאם שני הצדדים יפסידו המדינה תנצח".

    על הפיגוע בצומת מגידו: "אם החיזבאללה עומד מאחורי האירוע הזה הממשלה תצטרך להגיב בצורה נכונה. אנחנו רואים התדרדרות ביטחונית קשה מאז שהממשלה נכנסה לתפקידה. אני לא מאשים בכך את הממשלה. אבל יכול להיות שזה קצת גדול עליה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה אשמת האנרכיסטים שהם מנסים לייצר אוירת סוף עונה למדינה ואז חיזבללה מתעוררים